Last day of civilization!

Sista dagen av civilization.. Ut med friluftslivkursen i hela helgen..Håller tummarna för att det är fint väder! Åker redan imorgon vid 14:00 från skolan.. sen hemma runt.. 12 på söndag.. Ohwell paddla kanot är kul iallafall *glad tjej* och denna gången slipper vi åtminstone sova i EGETGJORT vindskydd som var väldigt kasst. Militärtält denna gången ohyeah! Militärtält tål ju allt som tur är och två stycken såååå jag ska nog överleva! Dock har jag redan förvarnat mamma & pappa att dom inte får dricka på lördag, just in case det skulle bli skitkasst väder och spöregna 24/7. För DET står jag INTE ut med en gång till och en hel helg.

Känner ångesten för alla skoluppgifter jag borde göra i helgen, illa planerad friluftshelg! :/ Meeeen efter allt ont kommer gott och det goda är i detta fallet att jag ska åka iväg till Norge och få träffa min superawesome söta viking <3 Ser verkligen fram emot det nu när det gått hela 6 veckor sen vi sågs sist :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0