Värsta helgen på länge!

Var ju som sagt ute och campade med friluftsliv från skolan från lördag till söndag.. INTE kul kan jag säga er. Först började allt med att jag trampade fel så hela skon blir fylld med lera osv. Sen så när vi kommer fram till stället( skulle bara gå 6 km men var säkert längre, kändes som det iallafall), så var vi tvugna att leka någon lek, som egentligen bara killarna tyckte var kul, eftersom alla tjejer är sånna"kan inte springa för då bryter jag en nagel eller kanske gör en osmickrande grimas".  Sen brände jag mig på nässlor, fick taggar i handen.. Fick sova i en blöt kall sovsäck med blöta kläder på värsta stället EVER i ett egetgjort vindskydd.. Nämnde jag att jag fick sova på grenar och kvistar och you name it så hela kroppen gör ont, är stel och har blåmärken över sig? Plus jag blev sjuk.. Enda positiva är väl att det "bara" är 4 dagar i skolan denna veckan, eftersom vi har disponibel dag på fredag. Vilket är början på ett minilov då vi som alla andra är lediga på måndag samt tisdag eftersom det är valborg och 1a Maj. Lovely det! Och bara 3 veckor 2 dagar tills jag ska till min söta fluffy! Längtar väldigt vääääldigt mycket till det <3.
Sommar var är du?
Bilden är tagen för någon sommar sen(av moi när jag började mitt intresse för fotografi, lite stolt över bilden faktiskt!).
Men tyckte den passade in, eftersom det idag varit soligt och fint väder. Och motsvarar årstiden jag vill ha nu . SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0