Våren är påväg!

Så var det äntligen helg igen. Som inleddes med en lång tur till stranden med mitt lilla monster till hund. Skönt med fint och supersoligt väder. Synd man inte kan bada för vattnet ser verkligen helt underbart ut att bada i, klart och allting, ingen äcklig tång man fastnar i.
Synd jag inte kan njuta av fler strandpromenader denna helgen(även om det bara är fredag idag) eftersom man ska ut och campa med friluftslivkursen från skolan, sova i vindskydd och allt det.. Inte ens tält får jag sova i ! :(  Dumt val av helg av skolan, eftersom det är 1 årsdag med min söta underbara nordiska viking <3 (också kallad Marius för folk utan humor). Tänk att tiden kan gå så snabbt. Men men får fira 1 årsdagen tillsammans när jag ska till Norge den 16 Maj. :) Dock så hade det idealla varit om jag hade fått smugglat med honom på campingturen ! muhaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0