Skypedejt

Känner att jag går mot strömmen lite idag, alla andra är ute och festar och super sig så fulla så dom inte minns ett dugg, så sitter jag hemma och har skypedejt med världens sötaste norsk. Inte länge tills vi ses igen. bara 16 dagar! yeeey<3!  Ska bli skönt med ett litet minilob sådär efter all stress med det sista i skolan nu innan studenten. 
Dock så känner jag mig lite som en alkis då jag sitter och dricker alkoläsk á la bacardi breezer + chokladkakor medans jag bejakar min inre nörd. Fast inget fel med det! Alla har vi kul på vårt eget sätt! Plus alltid kul att kolla igen gamla bilder så man får lite nostalgi såhär siste mars. Hittade en gammal bild från sånt här "prova på model för en dag". Tänk att till och med jag, ogret från halvön som fördömdes, föll för det också. Tur att jag ser hyffsad ut på bilden iallafall *needs to get better confident*. För att inte glömma så var det första eller andra dagen med tandställning.. SÅ glad att jag äntligen är fri från tandställningsprison!



                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0