Kaos!

Var och letade studentklänning igår.. NO LUCK där alltså! Hittade ingen som jag tyckte om. Så tänkte jag " men då kan jag ju ta den där jag tittat så länge på, på nelly". Men såklart var den slutsåld när jag kom hem. Så mailade och frågade om den kom in igen, och det skulle den visst. SÅ checkade på nelly idag i skolan så ser jag dom fått in den igen, så tänkte "yey, då kan jag köpa den när jag kommer hem" MEN(igen) så kollar jag nu så finns det bara large kvar.. Typiskt min otur det här. När jag faktiskt hittat en studentklänning jag vill ha.. så är den slutsåld eller finns inte i min storlek*sigh*.. What to do what to do! Känner att det är mitt lilla i-landsdilemma " vad ska man ha för klänning och skor till studenten" och självklart är jag ute i sista minuten som alltid.
Anyways här är en bild på klänningen jag ville ha till studenten, väldigt fin! Och passar att ha på kvällen som på dagen när man firar studenten osv.


Studentklänning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0